donderdag 26 november 2009

Op weg naar huis

Ik zal proberen of ik dit blog nog op het net krijg. Op het moment zit ik in de 'Buy and Bye' hal van het vliegveld. Mijn zorgvuldig ingepakte tassen zijn door de beveiligers weer uitgepakt en gecontroleerd, waarna ik het inpakwerk over mocht doen. Mijn fietsdoos is opengemaakt, en er is gecontroleerd of er wel een fiets inzat. Maar goed, alles in inmiddels onderweg naar de buik van het vliegtuig.
Gisteravond was nog een drama in het hostel. De persoon in het bed onder mij was niet in orde. Hij had in een vlaag van falende motoriek mijn schone broek van mijn bed getrokken, op de grond gegooid, en toen overgegeven. Toch fijn dat ik mijn zondagse pak niet bij mij had.
Hij was niet aanspreekbaar, reageerde ook niet op aanraken, dus op een gegeven moment heeft de eigenaresse Magon David gebeld, en uiteindelijk hebben ze hem naar een noodbed in de psychiatrie gebracht. Vervolgens wilde ze familie inlichten, maar van de vier telefoonnummers die in zijn telefoon zaten nam er maar een op. Hij bleek goed te pas te zijn als hij zijn medicijnen innam, anders niet...
Er kwamen uiteraard ook verhalen over vorige incidenten naar boven, mensen die de kluts kwijt waren, dat soort dingen.
De broek heb ik maar gelaten, hij paste toch niet zo goed meer.
Straks weer thuis... raar hoor. Kijken of ik de mensen van de foto nog ken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten