maandag 30 november 2009

Weer thuis

Zo. Ik ben er weer, althans fysiek. Onderweg in het vliegtuig, zo boven Griekenland, zag ik opeens in de diepte de weg langs het meer, waarlangs ik gefietst had. Dat is een vreemde gewaarwording.
Verder moest je vroeger altijd foto's laten ontwikkelen en dan inplakken, nu moet je ze op een webalbum plaatsen. Dat heb ik gedaan. Hier staan ze: picasaweb.google.nl/ceesvanveelen/Pelgrimopdefiets
Veel plezier met kijken. Wanneer je foto's wilt gebruiken graag eerst een mailtje naar Cees van Veelen.
Wie wil gaan fietsen: alle goeds en veel sterkte.

1 opmerking:

  1. Prachtig Cees,
    zowel je reis, als je reisbelevenissen, alsook het verhaal van je reis. De foto's heb ik nog niet gezien want daar trek ik een speciaal moment voor uit. Jammer dat je de fiets niet in Jeruzalem hebt gelaten, anders had ik willen voorstellen dat ik de tocht omgekeerd zou maken.
    "To Jerusalem and back!". Maar van deze tot op heden verborgen ambitie kon jij ook niet weten!
    En evengoed: Fijn dat je in goede (of verbeterde?) gezondheidsconditie weer thuis bent aangekomen!
    Johan Wijers

    BeantwoordenVerwijderen